Lazerle Vajinal Kuruluk Tedavisi

Lazerle Vajinal Kuruluk Tedavisi Ankara

Lazerle vajinal kuruluk tedavisi Ankara; özellikle menopoz dönemlerinde oluşan vajinal kuruluk şikâyetinin giderilmesi, cinsel ilişkinin kolay ve ağrısız olması için yapılan bir işlemdir. Vajinal kuruluk şikâyeti her kadında zaman zaman olabilir. Bu durumun süreklilik kazanması ise kişinin cinsel yaşamını olumsuz etkileyebilir. Lazerle vajinal kuruluk tedavisi sayesinde vajina dokularının yenilenmesi ve bölgedeki salgı bezlerinin aktif çalışması sağlanabilir. Ankara lazerle vajinal kuruluk tedavisi hakkındaki tüm sorularınızı yazımızın devamında bulabilirsiniz. Ankara lazerle vajinal kuruluk tedavisi ve fiyatları için ise Op. Dr. Ayşe Barutçu’nun kliniği ile iletişime geçebilirsiniz.

Vajinal Kuruluk Nedir? Neden Olur?

Vajinal kuruluk; vajina bölgesinin yeterince ıslak olmaması ve cinsellik sırasında kayganlaşamaması durumudur. Vajinal kuruluğun nedenleri ise hem fizyolojik hem de psikolojik olabilir.

• Ön sevişme süresinin kısa olması
  • Prolaktin hormonunun yüksek olması
  • Stresli iş ve yaşam
  • Vajinal enfeksiyonlar
  • Vajinanın yıkanması
  • Sigara kullanımı
  • Bağışıklık sisteminin düşmesi
  • Kanser tedavileri
  • Tampon kullanımı vajinal kuruluğun yaygın nedenleridir.

Bununla birlikte menopoz döneminde vajinal kuruluk da oldukça sık görülen bir durumdur. Östrojen seviyesinin düşmesi, vajinada kuruluğa neden olur. Buna bağlı olarak, cinsel isteksizlik ve cinsellik sırasında ağrı gibi şikâyetler ortaya çıkabilir. Menopoz döneminde yapılan lazer uygulamaları sayesinde kadının kuruluktan en az düzeyde etkilenmesi, aktif cinsel yaşamın korunması sağlanabilir.

Vajinal Kuruluk Tedavi Edilmediğinde Ne Olur?

Stres ya da kısa ön sevişme gibi faktörlerden kaynaklanan kuruluk sorunu genellikle geçicidir. Ancak sürekli devam eden ve kişinin cinsel yaşamını olumsuz etkileyen kuruluk şikâyetinin mutlaka tedavi edilmesi gerekir. Vajinal kuruluk tedavi edilmediğinde;

• Ağrılı cinsel birleşme nedeniyle cinsel isteksizlik sorunu ortaya çıkabilir.
  • Vajinal kuruluğun neden olduğu cinsel sorunlar kişiyi psikolojik olarak olumsuz etkileyebilir.
  • Vajinanın salgıladığı sıvılar bölgeyi bakterilerden korur. Bu nedenle vajinal kuruluk olan hastalarda vajinal enfeksiyon riski de artmaktadır.
  • Vajinada tahriş ve şişme gibi şikâyetler ortaya çıkabilir.

Lazerle Vajinal Kuruluk Tedavisi Ankara Nasıl Yapılır?

Vajinal kuruluk tedavi edilebilen bir rahatsızlıktır. Eğer vajinal kuruluğun nedeni stres ve cinsel yaşam ile ilgili sorunlar ise kişinin psikolojik olarak rahatlaması oldukça önemlidir. Günümüzün modern lazer uygulamaları sayesinde de vajinal kuruluğu engellemek mümkündür. Lazer uygulamaları sayesinde 1 – 2 seansta oldukça etkili sonuçlar alınabilir.

Ankara Lazerle Vajinal Kuruluk Tedavisi Nasıl Yapılır?

Lazer teknolojisi, dokuları ısıtarak yenilenmesini sağlar. Vajinal kuruluk tedavisinde vajina dokularına uygulanan lazer sayesinde vajina iç derisi (mukozası) ısıtılır. Dokular ısındığında salgı bezleri de aktifleşerek, vajinanın daha kaygan ve ıslak yapıda olmasına yardımcı olur.

Lazerle Vajinal Kuruluk Tedavisi Ankara Ne Kadar Sürer?

Lazerle vajinal kuruluk tedavisinde cerrahi kesiler yapılmaz. Bu nedenle işlem kısa sürede tamamlanır. Seanslar ortalama 15 – 20 dakika kadar sürer.

Ankara Lazerle Vajinal Kuruluk Tedavisi Kaç Seans Uygulanır?

Vajinal kuruluk tedavisinde genellikle bir ya da iki seans uygulama yapmak yeterli olmaktadır. Bu noktada kişinin ihtiyaçlarına ve şikâyetlerine göre seans sayısını belirlemek daha doğru bir yaklaşım olacaktır. Eğer birden fazla seans yapılacaksa, seanslar arasına 1 ay kadar zaman koymak gerekir. Böylece dokular dinlenip, toparlandıktan sonra yeni bir uygulama yapılabilir.

Lazerle Vajinal Kuruluk Tedavisi Zararlı Mıdır?

Lazerle vajina kuruluğu tedavisi iç genital organlara yani rahim ve yumurtalıklara zarar vermez. Bu nedenle doğru uygulandığı sürece ciddi yan etkilere neden olmaz ve doğurganlığı etkilemez.

Lazerle Vajinal Kuruluk Tedavisinin Etkisini Ne Zaman Görebilirim?

Lazerle vajina kuruluğu tedavisinin etkisi yaklaşık 1 ay içerisinde görülür. Uygulamadan sonraki 1 hafta cinsel birliktelikten kaçınmak gerekir.

Ankara Lazerle Vajinal Kuruluk Tedavisi Fiyatları

Vajinal kuruluk, özellikle menopoz sürecinde birçok kadının ortak problemidir. Ancak günümüzün modern yöntemleri sayesinde çözümsüz değildir. Lazer uygulamaları sayesinde hem güvenli hem de konforlu bir şekilde, kısa sürede kuruluk şikâyetinden kurtulmak mümkündür. Vajinal kuruluk tedavisi fiyatları ise seans sayısına göre değişebilir. Ankara vajinal kuruluk tedavisi fiyatları hakkında daha fazla bilgi için kliniğimizi arayabilir ve randevu alabilirsiniz.

Şimdi Ara!